dimarts, 13 de desembre del 2011

Retrovisor

A- collons!!,que li passa aquest paio!!
B- collons!!, que li passa aquest paio!!
A- deu tenir pressa!! però jo vaig a 70 en un lloc on tan sols puc anar a 50!!
B- osti, quina tortuga tú!! buf!!
A- i el tinc enganxadet al cul...pesat!!
B-l'apretaré una mica a veure si així accelera el capullo aquest
A-frenaré una mica, a veure si així s'emporta un bon ensurt!
B-ostimas, ara a sobre frena, imbècil!!
A-ja,ja,ja...idiota!!
B-ara per culpa d'aquest gili arribaré tard a enlloc!!
A-mira, a sobre frenen els de devant, que el bombin, haurà d'esperar...
B-mira, ara frena tothom, merda!!!
A-doncs apa, a esperar com tothom, subnormal
B-ara si que ho veig clar , passaré pel costat!!
C- on va aquest animal?!!!
A- on va aquest animal?!!!
B- merda, d'on ha sortit aquest???

una hora més tard
A- quina merda
B- quina merda
C-

dues hores abans
A- per fi torno a casa!!
B- vaig a fer una volteta pel centre que estic avorrit
C- aquest és el meu moment, agafar la bici, avui aniré pel bici carril, amb tranquilitat, estic una mica cansat...

Aquesta conversa tan imbècil es produeix moltes vegades diariament, avui he estat atacat per darrera, juro que no anava lent i el molt cretí ha passat pel bici carril quant ha vist que paravem...per sort no hi circulava ningú, i ha passat amb aquella agressivitat típica dels xalats que van amb un volant i que no tenen cap mena de consciència cívica ni vital, perquè això és estimar molt poc el premi de viure.
Tot aquesta perduda d'energia estèril pot arribar a provocar la perduda d'una vida, tot per arribar 4 minuts abans a molt estirar en via urbana a un destí que no és urgent, és pot ser un criminal en potència amb una llicència d'armes, però aquests energumens també son potencialment assassins, i no és una exageració.
La potència, la seguretat i l'estabilitat d'un cotxe és important però mai garanteix l'estabilitat mental del que el porta...
Particularment a mi tota aquesta gent em sobra.
Quant era jovenet somiava cada dissabte a la nit que hi hagués una discoteca pels que es volIen pegar i una pels que tan sols voliem ballar i divertir-nos. Recordo un paio que el vaig trepitjar ballant en una pista de ball farcida de gent, casi em mata!! esperava i desitjava la trepitjada d'algú!!
De fet, a la carretera es veu molt clarament que hi ha molta gent que no sap que la vida de l'altre és inmanipulable i no em serveix que em diguin que es transforma dins del cotxe, com tampoc em serveix que el cap d'una empresa sigui un fill de puta a dins de la feina i a fora  sigui un sant...que jo sàpiga, jo em desperto i em dic Alex Font Roca, i així segueixo tot el dia fins que me'n vaig a dormir, no tinc excusa, tot el que faig durant el dia està firmat sota aquest nom....