dissabte, 17 de desembre del 2011

Els 10 manaments

La primera pregunta d'aquest matí ha sigut:
-Papa, de quin color tenia el cabell la verge Maria?
Això és el que passa quant ets pare, mai saps quant ni com t'arribarà qualsevol pregunta. Els més erudits poden respondre moltes coses, altres, com jo, fem el que podem...
He pensat que el tema religió el tinc una mica abandonat, per tant, m'he posat la disfressa d'estudiant i he anat a buscar informació:
He preguntat al senyor google exactament la mateixa pregunta que he rebut i pel que he pogut observar portava vel, per tant no hi ha resposta, ja ho tenen això les divinitats i les cel.lebritats ,que no son aigua clara, mai saps ben bé com definir-les.
Bé, aleshores se'm ha despertat la curiositat religiosa...he tingut gent cristiana a prop tota la vida, i ho he respectat però no he compartit res de res, per tant, ha arribat el moment de posar-me a treballar. He decidit començar pels 10 manaments, per començar amb una cosa facileta..
1.Estimaràs Déu per sobre de totes les coses.
Vaja, no comencem bé, sóc fill d'un pare fantàstic i nét d'un avi extraordinari, nebot d'un tiet meravellós, fillastre d'una madrastre genial...ja el tenim col.locat en cinquena posició...recordem que sóc pare,evidentment ja és sisé, tinc més familia estimada (així a lo bestia en conto 10), amics que estimo amb bojeria i altres coneguts que els conec una mica més que al mister, per tant i fent un càlcul aproximat, el tindriem col.locat a una honorífica 154 posició, a partir d'aquí hauria de competir amb veïns, coneguts laborals i altres que no recordo ara mateix...i no parlo del regne animal que també en tinc uns quants que l'enfonsarien una mica més a la classificació...comencem malament, ho sento. Franco també ho deia això que l'estimessim per sobre de totes les coses, però mai li van fer cas a casa, i actualment la Merkel també li ha agafat per demanar tal ximpleria.
2.No diràs el nom de Déu en va.
En una terra on no paren de cagar-se en ell en va (cagar), jo sóc dels que no utilitzo gaire el seu nom banalment, de fet ni tan sols li dono les gràcies quant m'ha passat alguna cosa bonica ni tampoc el culpo quant  suposadament ha deixat que em passés alguna cosa dolenta...per tant, no el vanejo gaire.
3.Santificaràs les festes.
Agraeïxo profundament les festes, m'encanten, les estimo però no sabia com començar per santificar-les, com santifico el dia de la Purissima?, com és fa? ,quin és el procediment? és pot fer en dia laboral per no perdre el meu dia de festa? és pot demanar permís a la feina per santificar una festa? si és així, a l'endemà hauré de tornar a demanar permís a la feina per santificar la santificació...no estaria malament, accepto, però necessito saber el procediment.
4.Honraràs al teu pare i a la teva mare.
Sincerament honro més al meu pare que a la meva mare, tot i que no deixo d'honrar-la, però crec que en molts casos millor no honrar-los i fotre el camp per potes no? vull dir que he tingut la sort de que no m'han atonyinat i m'han respectat, ni he patit cap mena de maltracte fisic ni mental, però si no fos així, has de seguir honrant-los?
5.No mataràs.
Si, aquí no hi ha volta de full, suposo que hem d'excloure el fet de que et trobis en una situació de "o tú o l'altre" però en principi és un bon manament. Tot i que hi han molts casos que l'home mata en nom d'una suposada justicia, suposo que Bush no és cristià o tan sols creia en 9 manaments.
6.No faràs accions impures.
Bé, Bush creia en 8, m'he equivocat. Que vol dir accions impures? suposo que no serà tan animal com per pensar que no ens tocarem la "pixa" en el cas masculí, o ens posarem una botella de cava pel "chichi" en el cas femení, si aquest fos el sisé manament, l'haurien d'anomenar sisé malament...però si ja de petit me la menejava, quasi sense voler, crec que a ningú li feia mal això...no serà tan "guasón" com per pensar que si tenim una oportunitat no farem un intercanvi de tocaments entre persones...ai, no entenc aquest manament, m'hauré d'informar una miqueta més...
7.No robaràs.
Ok, si et dius Millet o Urdangarín també és aplicable? Si et dius Endesa, Banc de Sabadell, Banc de Santander també? , és un manament elitista o popular?.però si, estic d'acord, tot i que hi han robatoris i robatoris, però per això ja està la justicia amb el seu seté manament particular: no robaràs i si ho fas, depen de qui siguis, podràs viure amb tots els luxes del món i depen de qui siguis te'n penediràs per tota la vida...per cert penediràs no ve de pene, que ara no em treguin altre vegada el sisé manament.
8.No diràs falsos testimonis ni mentiràs.
Bueeeeenoooo!! anem fatal altre vegada, si no menteixes com t'ho fas per sobreviure en aquest món, ja tenim les mentides piadoses no? doncs ja està, no cal buscar tres peus al gat, piadoses bé de pietat i pietat és totalment digne d'un argot catòlic, mentiria si digués que estic d'acord en aquest punt, per tant, i que no serveixi de precedent, no ho faré i dic la veritat , és una xominada de manament( sense introduïr cap botella de cava a dins).
ex: cap: t'agrada la feina?
jo: m'encanta , estic totalment dignificat per vos!!...ja he mentit
9.No desitjaràs a la dona d'un altre.
Vaja, aquest manament és totalment capgirat, no hi ha cap mal en desitjar la dona d'un altre, el fumut bé quant la dona d'un altre et desitja a tú, de fet si jo estic lliure puc desitjar a qui vulgui, jo desitjo la dona del Brad Pitt, i no hi ha cap problema, no sé si ella em desitja, però juro i perjuro i torno a jurar que si em desitja no m'ho penso. Total, la culpable és ella, i el Brad Pitt segur que troba alguna engruna per algún indret, no m'amoïnaria gaire per ell, no. Una mica obsessionat estava amb el tema sexual no? alguna cosa li devia passar per arrossegar aquest trauma, em sap greu, no hi havien psicòlegs? per cert , la Verge Maria va tenir fills? sóc realment un nouvingut per aquest món màgic i fantasiós...
10.No desitjis res del que pertany a un altre.
Ja hi tornem, ja que la dona la col.loquen en un lloc merdós i maxista,(observant algunes paraules cristianes he descobert aixó),suposo que torna a entrar en aquest manament el meu desig per la Jolie i el passotisme total cap al Brad si ella em desitjés, però tornem al mateix punt. No hi ha cap mal en desitjar el que pertany als altres, una altre cosa és que ho robis ( lease: els 10 manaments, apartat 7) o que matis per aconseguir-ho ( lease: els 10 manaments, apartat 5), també si el desitjar coses que no son teves et transformes en un estafador o un aprofitat d'una situació (lease tota la premsa diaria), però sincerament el 10 manament s'hauria de dir: no desitjis res del que pertany a un altre d'una manera bruta, o es que no es veu la diferència entre enveja i enveja sana?
Bé, els 10 manament estan malament en molts casos  des de la meva òptica, que és meva i tan vàlida com totes, denoto una obsessió sexual amagada rera una suposada moralitat, que com tots sabem, amaga en molts casos les animalades amorals més grans del planeta.
Per altre cantó sempre he pintat en el meu món un Déu amb molt més sentit de l'humor de com ens el pinten, tan trascendental i tot el dia amb el dit dient el que està bé o malament. Per tant la meva blasfemada sempre seria més mal vista pels fanàtics que no pas per ell, que també té dret a partir-se la caixa, si és que existeix, es clar.
Per cert, els animals estan tota la vida a l'arca de Noé? no en sento a parlar gaire d'ells.
Seguiré amb els set pecats capitals, deuen ser l'òstia!!