dimarts, 18 de desembre del 2012

Maya Barsony

Després de buscar i rebuscar per tot arreu qui cantava l'últim anunci de Eau de Rochas, per fi ho he aconseguit saber...
És una cantant francesa i aquest és el tercer albúm...la cançó es diu " La femme canon" i de moment no la puc escoltar gratuitament per internet...per tan encara no l'he pogut escoltar sencera, ja que l'anunci és l'unica pista que tenia, tot i així m'encanta!!
De fet l'idioma que més m'agrada és el francés, m'agrada com sona, m'agrada com es pronuncia, m'agrada per la música, per la poesia, per escoltar-lo, m'agrada moltíssim...
De petit a casa escoltavem molts cantautors francesos i de tota mena...Briel, Brassens i encara que no fos d'orígen francés, tambè recordo a Moustaki...i una cançó que segur que mai podré tornar a escoltar que de petit em feia plorar, però no hi ha manera ni de recordar exactament la melodia, ja te nassos...
Ara estic escoltant la Maya Barsony, el que he trobat pel you tube...encara no sé si m'agradarà o no... de fet les cançons més antigues no es que m'apassionin, però la veu m'agrada molt i alguna cançoneta més acústica m'ha encantat...ara em tocarà desxifrar-la cançó a cançó, a veure on la poso dins dels meus gustos musicals...
De moment, tan sols tinc això:

                                   
I d'aquest trosset de música ha sorgit la meva curiositat... que també podria ser que fos molt coneguda...ja m'ha passat vegades que descobreixo algú en el meu oïde i resulta que tothom menys jo el coneix...però vaja, acostumo a anar bastant a destemps amb la música...