dissabte, 8 de desembre del 2012

El "nanyu"

Bé, el càstig m'ha arribat a última hora, m'explico. Ja de petit era propens a fer-me mal al cap, concretament al front, em va caure una gerra al cap, vaig tirar el cap contra una paret saltant a corda, i mil coses més, això fa una suma de molts punts, curiosament no molt visibles, tan sols un s'ha mantingut sempre en el meu front, un justament que tan sols era un punt, era una final de la copa d'Europa jugada a la terrassa de casa meva, jugàven el Liverpool, reflexat en la figura del Manel, i el Real Madrid, que era jo, ja en aquella època se'm notava que no m'agradava el fanatisme que provoca l'equip que tingui més a prop...vaig ensopegar i vaig anar a parar al canto d'una rajola trencada, resultat, un puntet...però mal posat perquè sempre més se m'ha notat, amb els anys i les arrugues s'ha notat encara més, fins que un dia a casa, deu fer uns cinc anys vaig agafar l'escombra que m'havia caigut al terra, amb tanta mala sort que el meu cap, més ben dit , el meu punt, va anar a parar al canto d'una cadira mal posada, que coi hi feia allà aquella cadira assassina??
Un temps més tard treballant, vaig voler posar el cap entre unes plantes per trobar un comptador, mentres parlava amb l'abonat , que era molt simpàtic, em vaig fotre un mastegot sobre el meu "nyanyu" molt fort, tan fort que vaig acabar ingressat, perquè vaig caure al terra i vaig perdre una mica la consciència...em van tenir en observació i molt de gel, finalment el "nyanyu" va augmentar ja que es va enquistar, no es podia operar perquè diuen que la senyal podria ser molt pitjor...i van passant els anys, i avui, el senyor ha sortit brincant del rebost, estava content, ja que just havia anat a buscar l'Aida, i m'he futut un "mamporro" just al meu estimat "nyanyu"... res, una paret mal posada!!...un puntet de sang i molt de gel, ara a veure que passa en un dels meus grans complexes que sempre m'ha acompanyat...i perquè és un càstig?
Doncs perquè m'he discutit amb algú que m'estimo...bé, ni tan sols és una discussió, no compto les discussions quant son a través de wats o de qualsevol medi que no hi ha ulls ni mirades, però vaja, com sempre m'he deixat portar per les paraules, tot i que tambè haig de dir que el medi no l'he triat jo...
Tot i així, tot i posar-me trist, he tancat la finestra del món i m'he posat a escriure durant hores i hores, fins que he anat a buscar l'Aida... l'escriptura em provoca un altre estat, entro en un altre submón.
Crec que aquesta vegada si que puc dir que acabaré alguna cosa, el llibre està agafant la forma definitiva i ja tindria les suficients pàgines com per  tenir un gruix considerable...he escrit molt, tinc milers de paraules per tot arreu, en general escrits curts, poesies, contes, de tot una mica però de llibres en tinc pocs, de fet d'acabat cap, aquest l'acabaré...m'ha resultat fàcil fer-lo, és una burla, tot el llibre, de la meva pròpia persona, per tant no em costa gens escriure sobre això...el titol és "La gran cagada" i queda poquet, evidentment està enfocat des d'un punt de vista irònic i crec que principalment la meva intenció és fer riure..no sé veure el resultat perquè mai he sapigut veure cap resultat del que escric, sempre dic que mai remiro res del que poso i en aquest cas he intentat treballar-ho una mica corregint i arreglant coses.. per mi això és una novetat però vaja, estic disfrutant molt escrivint-lo, perquè l'humor és el protagonista absolut del llibre no publicat, m'ajuda a sortir del món quant no estic bé i entrar en un món molt més irracional i on la bogeria i el descontrol dominen les situacions...cosa que trobo a faltar molt en la realitat..això ha provocat estar més content i feliç, tan que he descontrolat els moviments i m'he tornat a tocar el meu apreciat "nyanyu" , aquesta vegada enclastant-lo contra la paret...començo a tenir curiositat sobre aquest tema, la veritat, si son senyals que m'envia la vida, les podria repartir per tot el cos...serà que la primera vegada, jugant a futbol a casa, no vaig entendre el senyal, podria ser que era perquè vaig escollir el Real Madrid? tan fàcil és tot?...no crec que fos això, perquè tampoc he sigut mai del Madrid, per tant no entenc perquè insisteix a enviar senyaletes frontals...jo crec que és un càstig i prou, deu ser això...