dilluns, 22 d’octubre del 2012

Un petit gran miracle

Hi han coses que son complicades d'explicar...vull dir que ho has de veure, si no pots arribar a pensar que és conseqüència de la teva imaginació...
Fa dues hores que m'ha passat i encara estic amb el cos mig tremolós
A veure, com puc escriure això sense que sembli una bogeria?...de cap manera! , per tant començo sense miraments ni pensaments llunyans dels que he viscut avui...
He treballat i bla,bla,bla...o sigui fins aquí normal...
M'he parat a parlar amb una noia, primer de la factura de l'aigua, lògic fins aquí, ho faig moltes vegades,treballo en aquest ram...després hem començat a parlar d'altres coses...fins aqui res anormal en un dia a dia meu, i avui que estava expansiu encara menys extrany...
Però tampoc hem profunditzat gaire, i en el meu cas no he dit res de mi que no fos que m'agrada escriure i d'on sóc i d'on vinc,  li ha quedat clar que no sóc d'enlloc ni vinc d'enlloc...com el mite Pelegrí...no he donat més pistes de mi...
Ella m'ha dit que era aficionada a teràpies tipus reiki, i altres que no recordo el nom...les feia amb amics i sense cobrar, vull dir que no s'hi dedica professionalment...bé, la conversa ha anat tan bé que he acceptat dinar a casa seva i després fer per primera vegada una sessió de reiki...a veure, sincerament sóc massa escèptic per entrar en segons quines coses, però també reconec que sóc massa curiós per no provar-ho...i després jutjar, no m'agrada fer-ho sense saber de que va la cosa realment...
Bé, hem xerrat guai, sobretot del tema de les teràpies i després curiosament s'ha negat a fer-me la sessió...no ho he entés perquè era ella que havia insistit ,  m'ha dit que per l'energia que desprenia, de fet m'he quedat igual , ja que realment avui el meu cos explotava d'energia...i no calia que m'ho digués ella, ja ho notava jo des de que m'he despertat...
Reiki anulat doncs...fins aqui res anormal...però aleshores i sense cap mena d'avís m'ha llegit de dalt a baix, prometo per la sang de la meva sang que no sap res de mi, però res de res...el màxim que li he explicat és el tema de l'escriptura, que no paro d'escriure, i li he donat el nom del blog i ja està, res més i evidentment no ha tingut temps de llegir res d'aquest meu blog perquè jo estava davant, per tant no hi havia trampa...
Bé, ho ha endevinat tot i atenció: tan sols mirant els meus ulls i com em movia!!, perquè no hi havia res més ... no ho he entés, però quant dic tot és tot, fins i tot el nom d'una persona i la seva ubicació geogràfica...he flipat per un tubo...no, per un no, per sis!!...
M'he mirat de dalt a baix per si ho tenia escrit en algun lloc!!...però no!! enlloc!!...jo és que no entenc res de res!! i no cal que digui l'explicació que m'ha dit perquè m'han caigut els dos collonets a terra!! clinck! clonk!...
Finalment, com sempre, els he recollit i he marxat...m'he acollonit tan que m'ha donat la sensació que sortia d'una pel.lícula...osti, estava amb una sensació de flotament absolut, em billaven els ulls i evidentment li he preguntat abans de marxar com s'ho ha fet...la resposta ha sigut tan absurda com contundent...tan sols mirant-me- ha dit...ha dit que tan sols parlar amb mi m'ha vist transparent!!...tan?? osti!!!... justament jo li he dit que amago molt més del que la gent es pensa, però ha dit que no te res a veure...
Segons ella , diu que si una persona te un sentiment fort i contundent, si el de davant sap captar-ho no li resulta complicat saber les coses, tot ha de nèixer de sentiments forts i sobretot nets i sincers...buf!! potser si però no he entés com això pot dibuixar un nom i on viu aquest nom...no se, és paranormal, des del mag Tamariz no havia vist res igual...bueno, si , al programa aquell que fan a no se quin canal però com que tan sols l'he mirat tres o quatre vegades , no en puc parlar gaire...
No ho se, m'he quedat alucinat, però és que m'ha dit un nom!! n'hi han milions i me n'ha dit un!! l'únic que podia dir!!...buf!!
De veritat que tan de bó tota la meva vida fos així de flipant com per passar aquests instants quasi de ciència ficció...que era? una bruixa? una vident? però si ni tan sols s'hi dedica!!
A  vegades em pregunto si sóc jo que ho busco o son les coses extranyes que em busquen a mi!!...
És curiós perquè tot això no em ferà ser menys escèptic, vaig al dia a dia , per tant tornaré a flipar quant em passi alguna cosa flipant com la que m'ha passat avui...si una cosa tinc és que recordo bé les converses, per tant jo no he dit res en cap moment que dongués cap pista...no se, un fenòmen de la ment o de la natura deu ser...el que si que li he dit és que mai voldria ser la seva parella, entre rialles és clar...deu ser flipant estar mirant la tele i que el del costat et miri i et digui: tu xato!! a cagar!! que fa estona que tens caguera!! i prepara't que aniràs tou!!...
Bé, dons això, que estic flipant i que quedi escrit aquí, perquè així sabré que no ho he somiat!!