divendres, 12 d’octubre del 2012

Fart

Bueno, sincerament n'estic ben fart de tot plegat...fa anys sortia un militar dient bestieses i ningú en fotia cas, avui ho diu i es divulga rapidament per encara tenir més merder!! hi ha unes ganes boges de que tot s'imfli i la veritat és que fa olor a feixisme per tot arreu...repeteixo, per tot arreu!!
És evident que hi havia un problema molt gran que es deia mediambient anys enrera, l'escalfament global, etc...sembla que no existeixi ara mateix, ho va tapar la crísis, interessava fer-nos creure que tot estava tan malament que les tisores eren necessàries perquè ens sortissim i finalment ens ho hem cregut, de fet sense moltes explicacions que puguem entendre realment...i escoltes a experts econòmics a programes com a Singulars que ens van dient que ens estem equivocant, però tan és!! seguim el mateix camí i els desgraciats tenen la "xurra" de que una iniciativa cívil els permet continuar fotent el que els dongui la gana, m'explico:
Des del dia 11 de septembre tan sols es parla d'una cosa, ja sabem de que, no dic pas que estigui malament el motiu ni les raons, no dic això, però tornem a caure al mateix error que els altres també hi cauen, vull dir que tot, absolutament tot està relacionat amb tot això...segueixo pensant , i veient com reaccionen els polítics en aquest país, que seguiré siguent un pringat total pertanyi al país que pertanyi...fa anys que convergència parla de que ens roben els diners, tot i així si calia s'agafaven de la maneta del que teoricament els robaven , tot sota la bandera del suposat "seny català", que l'han utilitzat quant els convenia fer-ho...jo no me'ls crec i penso que tinc suficients motius per no creure-hi...
Osti, avui fins i tot he tornat a llegir com posaven al Rubianes com a abanderat de Catalunya...a veure, un moment, JAJAJAJJAJJAJAJAJA... si el pobre ens està veient fliparia!!!...ell que es cagava en tot, i que provocava continuament, ell justament que el primer dia que el vaig veure va fer un gag que es referia al Pujol queixant-se d'Espanya mentres l'Aznar el donava pel cul i el Jordi "gozaba" totalment...osti, flipo amb la continua manipulació de tot, per part dels d'allà i dels d'aquí...em fot pena tan de feixisme pels dos cantons, i miro enrera i entenc que el tema del palau ja està solucionat ... o no? o el Prenafeta? però on coi està la justícia, si existeix la  caritat? ... i si hi ha caritat és impossible que existeixi la justícia!...no se, entenc que sigui important però començo a tenir por a dir el que penso, si em queixava de la Camacho, del Rivera o de l'Aznar, com em puc trobar tanta gent ara mateix que siguin exactament igual que ells, dient bestieses i manipulant tot el que passa per aconseguir una fita...no ho entenc...
Osti, de veritat ho dic, anem malament si creiem que amb aquests gamerusos que ens manen que fa 4 dies deien que no era el moment i que ara han vist en això un filó per aconseguir una glòria que no es mereixen per res...ara ja és honorable diuen!!...collons, ho havia de ser abans, ara és molt fàcil , sap que siguent "honorable" aconseguirà dues coses: vots i poder retallar encara més sense escrúpols, que per cert recordo que ells van ser els primers que no van tenir cap problema en fer-ho...gent com aquesta que no son capaços de veure res més que una solució per una crísis, que no tenen ni idea d'afrontar les coses d'una altre manera, no em mereixen cap mena de confiança...ni ells ni els altres, que quedi clar...de fet no votaré ni boig, ara ja ho tinc clar, i si hi ha referendum i tot continua així, doncs passaré el meu vot del SI al no anar-hi, i compte!! que com jo n'hi han molts, de gent que no hi creu gaire, però creu en els canvis, que no estirin molt la corda perquè finalment el si pot arribar a perdre vots...és la meva opinió, perquè jo començo a estar fins els nassos de no poder dir amb tranquilitat i serenor el que penso, a veure si al final hauré de donar la raó al gili del Rivera...osti, no fotem!!...sincerament, n'estic fins els nassos de tanta manipulació pels dos cantons, FART!!