dissabte, 24 de novembre del 2012

Un sexe sense estrelles però amb molta llum

De sobte la mirada va canviar, aquells ulls negres tan tendres van començar a agafar un color salvatge...ja no em treia els ulls de sobre, qualsevol moviment del meu cos era captat a la primera per ella...i jo, començava a encendre'm, d'una manera brutal, gairebé animal...
Les copes anaven sumant i s'afegien a la festa i ajudaven a enlairar encara més aquella escena...havia d'anar al lavabo i ella no parava de mirar-me...cada mirada sumava i el meu cos no parava de despertar-se, i el meu control s'anava esmicolant a marxes forçades...
En el lavabo, somiava que apareixés ella, que entrés amb mi, que pugués menjar-li els llavis carnosos que cada vegada eren més muts, ja no ens calia ni parlar, però que en el silenci de l'aire s'olorava la sensualitat  i que aquesta anava agafant per moments forma de sexualitat...
Però no va venir, tot i així, això encara feia augmentar el meu desig, ja no controlava res, em sobrava tota la gent del local, em sobrava la beguda, em sobrava el món, tan sols pensava en ella i en el seu cos i somiava despert en els seus petons...aquella mirada salvatge i tendre delatava que els seus petons deurien ser com un regal als meus sentits, no em podia equivocar...
Vam acabar la copa, tots dos sabiem ja el que pensavem, de fet ja ens ho haviem dit, ja no teniem cap secret, el desig podia més que l'estratègia, tan sols voliem trobar el moment, perquè el moment ens estava cridant feia estona...
Ella vivia a prop, jo ja no podia més, en cada passa, en cada cantonada, esperava trobar un portal on poder-la desitjar i tastar, tastar-la tota, de dalt a baix i de baix a dalt, parant en cada zona que els meus sentits acariciessin el sexe que aquella noia em desprenia en cada moviment...
I la casa ja era allà i ella buscava les claus, però jo ja no tenia fré, no podia ni pujar els 15  esglaons que separaven els meus somnis recents de la realitat...incapaç d'esperar pujar un pis, la vaig besar, primer per tastar aquells llavis que em tenien totalment encés, i per comprovar que tots els meus pensaments dels seus petons eren exactament com els havia pensat...la realitat va superar la ficció en aquest cas, eren una barreja de dolçor e intensitat que em van fondre en el primer contacte de llavis...tenia gust de vi afruitat, de sexe enlairat, tenien gust de colors, de tots els colors...i cada besada era perfecte, com dues peces de puzzle que encaixen a la perfecció...
Vam entrar en el portal i la vaig arrambar contra la paret, no podia parar de besar-la, i la començava a tocar animalment, no volia ni podia controlar res de res, no volia pujar, la volia agafar allà mateix, no parava d'imaginar on em portarien aquells petons irressistibles...però haviem de pujar, per més que la raó ja no tenia força davant del sexe que despreniem, la poca consciència humana que ens quedava ens va fer aconseguir pujar fins al seu pis...
Ni recordo qui va obrir la porta, és evident que ni ella ni jo estavem pendents del pany, mai recordaré com és va obrir aquella porta, i tampoc se qui la va tancar...els petons seguien sumant i de sobte les mans van començar a fer la seva feina...
L'escena va continuar en el sofà, però va durar poc en aquella estança, en res estavem al llit, no podia suportar la seva roba, em sobrava tot...en res estavem despullats i els petons seguien inundant de calor tot aquell pis, no perdien la tendresa tot i que estaven totalment deixats anar, eran tan passionals que fins i tot em costava separar els meus llavis dels seus per poder descobrir el gust que tenia aquella dona que m'excitava en cada moviment...
Però també em cridava descobrir on em portava aquell cos, i per fi vaig poder tastar el seu sexe, tenia un gust brutal, i mentres ella articulava alguns sons de deliri jo la prenia amb els meus llavis sumergits en els seus, ara ja no els tendres de dalt, si no en els que m'obrien el seu sexe definitivament...i el seu gust m'encantava, seguia el mateix recorregut que els petons van obrir i aleshores ja començava a suplicar que em mengessin aquells llavis que em descontrolaven tan...i així ho van fer i vaig volar, vaig volar en el meu desig, no podia ni obrir els ulls, volia que no s'acabés mai, seguia tan dolça com salvatge, igual que els petons però ja jugant amb el meu sexe i la seva llengüa, que no parava de moure rebuscant en el meu membre tots els punts més sensorials que desprenia...i com tot, ho va aconseguir sense cap dificultat, i em vaig correr com poques vegades he fet, ni tan sols va voler apartar-se de mi en aquell instant on el meu orgasme va anar a parar en el seu cos calent que em feia intuir que tot just acabava de començar la festa...
Els meus dits entraren dins d'ella, els que em sobraven buscaven la seva boca i ella me'ls menjava amb la mateixa sensualitat que m'havia menjat el meu sexe, i els altres s'endinsaven dins d'ella mentres ella es retorçava de plaer i em cridava en veu baixa que entrés dins d'ella...
Mentres les mans s'entertolligaven i les mirades parlaven dient exactament el que voliem un de l'altre, vaig refregar en la seva humitat el meu membre ja desvocat, jugant encara una mica més amb la passió i amb l'espera, buscant encara més que s'allargués aquell moment...els preludis quant son tan emocionants, val la pena allargar-los una estoneta més....i per fi, agafant-la pel darrera, vaig entrar, aleshores la calidés interna i l'ambient calent que tota aquella habitació encesa desprenia, van fusionar-se amb els petons, amb les mirades de complicitat i amb els nostres cossos ja suats i mullats, on totes les humitats es podien confondre definitivament...
Ens vam apretar i vam començar a fer l'amor sense cap mena de pudor, crec que no vam fer l'amor, estavem follant amb passió, no ens calia cap lluna ni estrella que adornés aquell instant, tan sols amb el que desprenien els nostres cossos ja en teniem prou....
No se quant va durar, la vaig tenir a sobre, a sota, i vam culminar entregada d'esquenes a mi, en cap moment vam oblidar el cos de l'altre, la passió brutal fins i tot ajudava a que tot fos molt més intens sense perdre la part suau però portats continuament per la part animal que ens seguia mantenint desperts en aquell foc corporal...
Em vaig correr altre vegada, i quant ella em cridava que ho fes, els dos vam acabar en el mateix moment, ja deixant anar tota l'intensitat i deixant que el meu cos s'enganxés al d'ella en aquella barreja quasi màgica de cansament i plaer...el relax, el relax de finalitzar tota una nit plena de magnituts sexuals, quedava lluny els primers petons... i allà descansavem un i l'altre, enmig d'una olor de sexe que ja tenia dominada tota l'atmòsfera...i sense dir-nos res, no calia, ens vam quedar adormits...dues hores més tard la vaig despertar dibuixant-li en la seva nuca un desig de repetir i no es va ressistir, de fet somiava en mi quant la vaig despertar, era evident...i vam tornar a dormir, fins que al matí i quant tota la passió ja no és més que un record vam fer un cafè de despedida...erem dos desconeguts que ho haviem compartit tot...tan sols quedava la despedida...i quant ja marxava ella es va atançar a mi i em va fer un petó que em deia que abans de marxar hauriem de firmar l'obra d'art...i com no la dutxa es va emportar tota aquella nit, mentres culminavem altre vegada sota l'aigua després de provar els últims jocs sexuals que els nostres cossos i segurament la nostra vida en comú, o sigui aquella nit, ens regalava...no cal ni dir que tot aquell sexe abocat pel forat de la dutxa quedarà en els meus records més sensuals que guardo, perquè una nit , una hora, un minut, el temps, les agulles del rellotge mai son iguals, i quant el sexe agrada tan les hores s'allarguen i prenen dimensions totalment desconegudes, dimensió equivalent al meu membre quant ara mateix penso en aquella nit calenta i sensual i sexual...molt sexual...