diumenge, 22 de gener del 2012

"Curiós llegir les paraules, les mateixes que jo havia dit fa temps i no eren tan importants...tot és relatiu, sobretot quant parles dels altres, tot i així son clavades...exacte, d'això mateix em vaig estar queixant molt de temps!!...però no se'm va escoltar...suposo que els que fan mal poden tenir perdó si tot és etern....però el mal i de llarg recorregut és aquest...i es que tots tenim les nostres coses intocables i quant li dones a algú l'últim que esperes es que no sigui ni la mateixa persona que el rep que te'l destrossa, que almenys tot queda allà, si no que sigui des de fora i a sobre ningú pari els peus al meu trencament i al que sempre he demanat que ningú em toqui...tota una vida...que jo també sóc important!!!....com m'hauria agradat anys enrera que algú hagués defensat així les meves il.lusions...l'ha clavat!! almenys així em sento més comprés!!"