dimecres, 24 d’abril del 2013

Tradicions

Ahir mirava de lluny tota l'eufòria de Sant Jordi, després es veu que jugava el Barça, també és complicat no fer-ne cas perquè te'n parlen a tot arreu perquè suposen que t'interessa... tan me fot la veritat!!, per fer la punyeta vaig dir a la tenda que compro la fruita que perderien 4 a 0, osti!!...quant torni no sé pas quina rebuda tindré!!
Però vaja, al que anava...Sant Jordi...
De fet crec que és l'única tradició catalana que m'agrada, tot i el component comercial de gastar i gastar, però és un bon motiu crec, o almenys bonic. El llibre, la rosa, els colors, la llegenda, està bé, i després pensava com pot ser que no m'agradi res tradicional del meu país...és extrany, no és que m'hi posi d'esquena però és que és així...ho respecto però en general m'avorreixen profundament les coses més típiques d'on visc. Segurament els castells son els únics que m'impresionen però com que tinc vèrtig veure'ls em provoca patiment, o sigui que ni això!!
No m'agrada la barretina, no m'agrada la butifarra amb seques, detesto la sardana totalment, no m'agrada l'himne de Catalunya, no m'agrada el Barça...osti, és que posats a no agradar-me, ni tan sols m'apassiona el català, tot i que el parlo encantat eh, però adoro el francés i fins i tot el castellà per davant del català, dic com a bellesa eh, no parlo de sentiments...que curiosament tampoc en tinc cap, ejem...no sé, és una casualitat que sigui català , per mi és així, però això no vol dir que detesti res...bé, les sardanes si...ah, tampoc m'agraden els gegants ( tot i que sé que n'hi han a més llocs)...ai si!! m'encanta el pa amb tomàquet...buf, sort!!
Per sort odio el PP, els "faches", ciutadans, alguns gilis que es dediquen a criticar Catalunya perquè si i fins i tot votaria que si en un referendum per l'independència!! però tampoc sé ben bé perquè, no em crec res del que diuen , però vaja, votaria que si, a veure si marxem així d'Europa coi!!
És futut no estimar el país on vius , i cap altre evidentment, això et complica les coses, perquè no s'entén gaire a un paio que no es posicioni, o si o no, i jo no dic ni si ni no, n'estic tan fart d'aquesta lluita que crec que diria que si a l'independència per parar d'escoltar a uns i els altres dient que tot és culpa d'ells!!...jo visc a un altre planeta i crec que la culpa és de la societat que ha muntat els diners per sobre de les persones i a les multinacionals en el nostre present, que fan o foten el que volen i ens tracten com el que som, números, i crec que l'independència no ens treurà aquesta merda de sobre, principalment perquè la caixa i la seva obra social  farà de les seves igualment...però vaja, almenys no pagarem peatges, que guai!!...tot i que si segueix així no tindrem ni cotxe per poder no pagar-los!!
Però callo molt!! perquè tothom em dona raons per creure en tot això, i n'estan convençuts, me n'alegro, jo no i gens!!...però tampoc estic convençut que tal com estem ens en sortirem, això si que ja està demostrat , per tant prefereixo un canvi...ara, això si, quant em mostren números i més números demostrant com ens roben els diners doncs no en foto ni cas, perquè tinc clar que me'ls continuarant fotent sense pietat: comisions dels bancs, factures de llum, aigua i gas, vaja, tot el que sempre tenim i tindrem!!
Però com que tinc dubtes i entenc que un país com més petit millor, tampoc sé perquè ho penso però ho penso, doncs endavant!!...
Jo cada dia veig fronteres més potents i països més grans... economicament estem lligats aquest gran país o empresa anomenada Europa i així n'estic segur que mai ens en sortirem...de fet em sorpren que ens queixem de que els espanyols no ens entenen i pretenem que els europeus ens entenguin i quant dic espanyols o europeus parlo a gran escala, a petita escala molta més gent de la que pensem ens entenem...
Jo estic fart de tot aquesta història, i de tantes voltes, cony!, que vagin a sac i que comencin a moure el cul de veritat i no marejar la perdiu...perquè si realment no tenen respecte per nosaltres doncs que s'hi posin i que tirin pel dret i ja està!!
Quant miro al Montoro ( que realment sembla sortit d'un còmic i diu coses molt còmiques),o al De Guindos i al Mas-Collell no hi veig cap diferència, els tres van contra els meus interessos, però tinc una part pràctica i per ser putejat millor que ho faci un que dos o que tres, suposo que alguna cosa hi guanyarem...però els tres parlen en la mateixa direcció i no em vull enganyar en això, però vaja, suposo que necessitem esperances i m'agafo a ella com tothom!!
Osti!! jo volia parlar de Sant Jordi, que és bonic!!...però almenys em desfogo per aquí en un tema que ja no puc dir res perquè tothom se'm tira a sobre, per tant he optat per callar i riure per sota el nas, ho sento, però és que aquí ens quedarem els polítics que tenim i tot i que potser hi guanyarem un xic, em foten una por!!! tremenda!!