dijous, 14 de març del 2013

NOT

Projecte nou: NOT.

El nom no té un origen clar, fins i tot diria que comença per un error, em molestava buscar un nom.
Va quedar NOT, que es pot interpretar de mil maneres diferents, està bé així...
L'art té mil interpretacions, els ulls pensen diferent en cada ser i tot i que quasi sempre l'artista vol mostrar un detall o un moment o una vida, el que ho mira passa totes les paraules o imatges pel seu propi filtre...és la màgia de crear i de recrear-se en qualsevol creació...
El logo d'un amic, un dia li dic que vull muntar això i a l'endemà ja tinc el logo...ell justament que és un dels grans inspiradors de la meva vida, moments de bogeria coherent buscant negocis impossibles en una realitat però possibles en un món cibernètic...on tot és tan gran que pot abarcar mil porjectes en un.
Sóc desordenat, apassionat i ilús, per tant no sé per on tiraré, espero que la gent m'ajudi a encaminar la pàgina cap alguna direcció, de moment obro les portes de l'art i no em centro en un petit sub art, per mi l'art es troba a mil llocs, i de mil formes diferents...per tant em fa una il.lusió molt gran mostrar les creacions dels altres...jo ja tinc el meu blog, però molta part d'ell li dec a l'inspiració que m'arriba de la gent estimada, coneguda o anònima...

       El logo:



Penso en els escrits, pintures, fotografíes, art i més ary que he anat veient de molta gent, potser jo no puc jutjar les coses que surten d'una creació, crec que si es disfruta ja és el més important, tot i així em quedo meravellat a vegades amb obres que veig de gent coneguda i no coneguda...
Tinc ganes d'engegar aquest petit conte, m'agraden les petites històries sense un començament plenament definit, son emocionants...així doncs, endavant, que per provar NOT perd res!!

2 comentaris:

IFJ ha dit...

Molt bona idea! et seguiré de ben aprop! Qui ha fet el logo? estic intrigada...

xelofont ha dit...

no és complicat de saber!!...el Xav!!! com no!!!