divendres, 15 de febrer del 2013

Reflexionetes

Dies de pensaments de les relacions interpersonals, fent preguntes internes i externes, però amb els braços més oberts que mai, potser perquè estic tan optimista i feliç que tinc ganes de dir-ho a tothom, especialment a aquelles amistats que anyoro i que alguna cosa ha tacat l'amor que segur que encara conservem...tot i així, sé que ho he tacat jo, em toca rectificar a mi, espero que el temps ens posi on ens correspon...
Molta gent està futuda, em fa mal , fins i tot m'emprenya veure les injústicies, les incoherencies, tot plegat és una merda ben enmerdada...veig al veí que no pot ser feliç perquè es passa mitja jornada esperant que alguna feina toqui a la seva porta o més ben dit, truca a totes les portes, a veure si alguna s'obre d'una vegada...buf!!!...entenc la seva lluita, l'entenc com l'ha d'entendre algú que no la té, vull dir que per més que entengui el seu estat, ningú, absolutament ningú més que ell sap com se sent...
I segueixo compartint estones amb molta gent, encara que sigui per coincidencia laboral i no per elecció, però sempre aprenc coses, cada dia tinc més clar que la veritat està al carrer, i cada vegada tinc menys clar que mirant la tele o escoltant la radio m'informi en condicions...
Perquè surt a la llum tanta corrupció?...m'ho pregunto continuament...no pot ser que abans no hi hagués tanta corrupció, és impossible...per tant deuen faltar peles fins i tot per tancar la roda de la corrupció, algú no deu cobrar i ho deu publicar o denunciar per venjança, si no no entenc res de res...
Això ho he aprés d'una conversa interessant d'avui...també m'han comentat que s'inicien cursets que la gent no s'apunta ...i perquè? si tanta gent té, per mala sort, temps lliure, perquè no s'apunten doncs?...ho enten algú?...doncs jo ni ho entenc ni deixo d'entendre-ho, com deia abans em veig incapacitat de jutjar la vida d'un altre, perquè tan sols la sap ell, per tant ho respecto, no seria capaç de dir allò tan fàcil de : "quina barra!!, després es queixen!!"...no em resulta dificil imaginar com paralitza estar paralitzat esperant una cosa concreta...explica'ls que han de tenir paciència!!, que s'han de cultivar encara més...això si, sense saber si tindran recompensa alguna.
Sincerament, entenc que el que volen és una feina ara mateix i com no ho he d'entendre!!...és lògic, perquè mentres es cultiven els arriba el lloguer o l'hipoteca...fer un curs ara, buf!!...gastar més de gasolina!! ui no...i a sobre sense saber el resultat...no,no, les coses no funcionen així, ningú els esperarà per quant estiguin "preparats"...la societat sempre va endavant i s'emportarà el que trobi en el seu camí sense pietat...
Així doncs em quedo en les persones, en la seva pietat, que n'hi ha molta, sense connotacions religioses eh!, que la pietat no és exclusiva dels cristians...així doncs em quedo amb la gent, amb l'abraçada d'una gran amiga, amb la conversa d'una gran conegut, amb els meus impulsos d'entregar coses a persones que no volen obrir regals, em quedo en això, en la part humana...
I crec que les respostes estan en aquesta part, jo ja no escolto als que ens volen fer creure que hem de ser experts econòmics, o simplement part d'una cadena productiva, que per cert, ja no produeix com ens havien promés després de tants esforços realitzats...
Corruptes, corruptes protegits, estafadors legals, estafadors que es passegen pel carrer i que molts d'ells ens han dit que hem de fer per sortir de l'estafa que ells mateixos han creat...si, he decidit escoltar a la gent, a la gent del carrer que enten que és la vida i el que passem tots plegats...
Quant a un president d'un país se li pregunta quant val un café i no ho sap com va passar fa temps, és que és un ilús, i vol dir que no és ni conscient del que és necessari per aconseguir vots, per tant crec que ells mateixos es creuen les seves pròpies mentides, de veritat que ho crec, s'han fet un món a part i no tenen ni idea del món real que estan fent funcionar tan malament...i de fet, com deia abans, no pots jutjar si surts de la teva situació...i aquests ganàpies no en tenen ni idea del que la gent passa, senzillament perquè no ho estan passant...com ens poden ajudar si son uns ignorants de la realitat??.