dimarts, 4 de setembre del 2012

Catalunya triomfant

He mirat després de molt de temps les notícies...mare de Deu!!!! quin avorriment!!!...he deixat de fer-ho, peró m'he quedat en un tema que em sembla que m'he perdut aquests dies, el tema de sortir al carrer a favor de l'independència de Catalunya...triomfant!!... tornarà a ser rica i plena!!... bon cop de falç!!
Vull donar la meva humil opinió al respecte, des de l'ignorància d'un home que no sap d'història peró si d'histèria col.lectiva... n'he vist unes quantes i de tots els bandols...
A veure, començaré dient el que penso jo: em cago en Europa, en Espanya, en França també i tots els paísos del món, excepte un ... el país de Nunca Jamás...jajajjajajaja...nooooo !!!...és broma... em cago amb tots, ferint moltes sensibilitat norenetaires ( de moreneta ) diré que en Catalunya també m'hi cago...
Quina raó tinc? la més important de totes és que tan me fot, peró si tan me fot és perqué ja des de petit he entés que una de les causes més clares d'odis, guerres, ràbies  i un llarg etcètera de coses boniques, son els paísos, per tant i perdonin als falçeros, em fan una mica de por...
Perquè votaria que si a una sortida d'Espanya? per dues raons, una perqué crec que és més pràctic portar endavant un país petit. Aixó si, que no em diguin els gamerusos que així ho portarem tot nosaltres!!!...jajajajajaja... nosaltres, els del carrer, MAI portarem res de res!! encara no entenc com la gent no hi cau en aixó!!!
Que tampoc em diguin que els diners es quedaran aquí, perqué mai he sapigut on és aqui...perqué on és aquí? algú m'ho sabria dir?...aquí és sota la rajola de la iaia Esperança? ... en tot cas els diners sempre es quedaran allà, que per cert, tampoc se on és allà....la meva ignorància és tal que fins i tot no se que vol dir Catalunya i qui va dibuixar les ratlletes discontinues de França i les continues d'Espanya, m'imagino que devia ser algún dibuixant fustrat o un "cuenta-cuentos" errat...no ho se...
Tot i així votaria que si, no per tenir confiança en Catalunya, a part de la llengua i alguna tradició no crec que em dongui gran cosa més un país, potser pel cul si que em pot donar i posats a triar tan me fa una polla catalana que espanyola, sincerament... en aquest cas és el mateix idioma...
Tot i així, votaria que si...perqué crec que els canvis son bons!! sempre ho he cregut, de fet ho he cregut per nassos, ja que he començat de zero unes cent vegades a la meva vida i finalment res es fa una muntanya i tot ho pots superar i en general , acaben anant bé si és per decisió pròpia i fins i tot si és per circunstàncies externes... per tant el meu vot és si, peró totalment conscient que em seguiran donant per l'anus, i que les decisions les deixaré en mans de polítics catalans que no crec que ningú em pugui negar que son igual de papanates que tots el que veig per la tele d'altres llocs....
Amics meus!! i sapiguent que l'únic país existent actualment a la terra és el diner, dono la meva confiança a aquest gran país anomenat Catalunya perqué no ens tregui les garrofes del foc, perqué no ens les treurà !!!...peró com deia ja fa temps, l'imbecilitat PePera , que han dut a terme un discurs penós i "facha" total en contra de Catalunya , més la suma de la crísis, que per la gent és important saber que hi ha un culpable, fa que molts pensin com jo i vulguin l'independència de la oh!! nostra terra!!!...
Ja ho deien els almogàvers, uns autèntics sants catalans ( tot i que la majoria eren inmigrants andalusos) : tan sols tenim una manera de lluitar contra la prima de risc, endavant catalans!! quant estiguem solets ens baixaran els peatges!!, baixaran la factura de la llum!!, de l'aigua!!, del telf!!, tots ens ho baixaran i viurem de bé!! buf!! molt bé viurem!!!....okis, davant d'aquestes paraules que son dignes d'un conte dels germans Grimm ( peró en plan cutre ) me'n enfoto de l'ilusió que em pugui despertar la nostra independència, tinc claríssim que serem manats per uns gilipolles que tan sols miraran els interessos de diners privats, que finalment son els que manen a la terra. Tot i així tinc clar que millorariem bastant, és lògic que sigui així, peró seguirem siguent uns pringats, amb el forat del cul més petitó, perqué no hi hauran tants capullos que hi vulguin posar el membre i tan sols per aixó ja val la pena...
Per tant: Visca Catalunya...lliure!! ... peró no m'emociono eh!! que quedi clar!! que de contes de fades d'adults, o sigui de fadots ja n'he sentit masses com per ser tan innocent!!