dissabte, 29 de setembre del 2012

50 desitjos

                         LLISTA DE REGALS DELS 42 ANYS!!

1. Pensar menys, porto tres dies pensant sobre aquest tema i penso que penso massa!!
2. Pelar-me-la moltes vegades i no acostar-me a cap dona durant uns anys
3. Riure com sempre ric i agafar-me encara més al sentit de l'humor
4. Fer molt més cas al Mario, al Pepe, al Bernis, al Toni, a l'Eduard, al Joan i a la Isabel
5. Tornar a recuperar el gran pare que sóc i demanar perdó a l'Aida per aquests darrers dies, que m'he superat!!
6. Demanar perdó a la gent que he fallat i que estimo, o sigui tornar a dir t'estimo i portar-ho als fets
7. Separar-me una mica del meu personatge públic i ser més valent
8. Allunyar-me de la gent que he de lluitar perqué m'estimin
9. Fer un viatge més llarg que anar a Vilanova i la Gertrú, fa anys que no faig res de res!!
10. Valorar-me i perdonar-me molt!!
11. Comprar-me una rentadora!!
12. Menjar molts donuts!!
13. Treballar amb la mateixa felicitat que he fet fins ara!!
14. Començar per fi a potenciar la meva part artística i enfrontar-me a saber si sóc vàlid o no en ella.
15. Retirar la mala llet del meu vocabulari
16. Tornar el que dec i per fi no anar a dormir cada nit amb sentiment de culpa
17. Agafar molt més la bici, que l'havia abandonat una mica
18. Deixar de fumar d'una punyetera vegada!
19. Ballar molt més, a casa, com sempre feia!!
20. Escoltar encara molt més als nens, allà estan mil respostes
21. Passar totalment de la política i del muntatge global i centrar-me definitivament en l'individu.
22. Apendre fotografía.
23. Escriure, escriure, escriure i tornar a escriure i si tinc temps escriure i tornar a escriure
24. Apendre per fi que no hi ha res de dolent per estar sol un dissabte a la nit i entendre que m'agrada....
25. Estimar bé i no tan sols estimar.
26. Fer volar l'imaginació i tornar a recuperar al Peter Pan i la meva bombolla.
27. No pensar que hi ha gent que està pitjor per contentar-nos peró no oblidar-ho en els mals moments.
28. Seguir redescobrint la natura cada dia
29. Seguir estimant els raconets del món
30. Mirar moltes pelis i no mirar la televisió, tan sols en moments puntuals,sobretot per mirar les pelis...
31. Seguir odiant a l'Alicia Sanchez Camacho, peró ja no escoltar-la mai més ( és una extensió del punt anterior)
32. No lluitar, sino fluir
33. Deixar de creure que el que et diuen és etern, o sigui viure el present sempre.
34. No tenir por de quedar malament, deixar la diplomàcia.
35. Dependre de mi i prou.
36. No menjar xocolata de nit en un atac típic de sonambulisme, sobretot pensant que sóc alèrgic a la xoco.
37. Tenir el pis en condicions d'una vegada i no fer cap trasllat durant tot l'any
38. Un cop demanat el perdó tornar a ser el pare alegre, feliç i juganer de sempre i si pot ser un gran padrí també.
39. Volar
40. Seguir el camí retrobat aquest Gener i no deixar-lo mai més.
41. Entendre que tota l'informació externa que m'arriba està desinformada
42. Agafar carinyo a poc a poc, sobretot als nens per no tenir un desengany després ja que els adults no els donem identitat pròpia, és com si fossin una prol.longació de nosaltres.
43. El mejor licor de todos los tiempos
44. Mirar enrera tan sols quant em permeti anar endavant, o sigui recordar les paraules sàvies i no els fets inútils
45. Impossible demanar estabilitat total, peró que les pujades i les baixades s'ajustin una miqueta.
46. No patir tant cada vegada que engego el cotxe, l'últim regal que m'ha fet han sigut 500 euros fa una setmaneta, gràcies.
47. És bo ser important peró és més important ser bo...
48. Seguir per sempre el "no te salves"
49. Com em va dir un gran amic, abans de fer alguna bestiesa de paraula trucar-lo i callar.
50. I per fi, d'una vegada, no trobar-me en un merder que jo mateix he creat a base de literatura i quant em trobo enmig d'una realitat no entendre res de res, o sigui no buscar sempre intensitat, tan sols quant calgui.