dilluns, 9 de setembre del 2013

Raúl

Ja fa temps que et vaig conèixer i em vas impactar...
Algú que baixa de molt amunt te dret a parlar de quant estava en aquells indrets privilegiats, però em va agradar que acceptessis la realitat que actualment et toca viure sense amagar-la i per altre cantó em mostraves totes les teves apassionants vivences...perquè ets apassionat i la gent apassionada m'encanta...em dona vida, sempre em dones vida quant et veig i saps que t'he vist en moments molt complicats per tú!
"la certesa de la mort fa suportable la vida"...em vas dir la tercera vegada que ens vam veure...era clavat escoltar alló en l'estat que et vaig conèixer, però igualment seguies transmitint vida i més vida...la gent especial ja ho feu això!
No som amics, potser no ho serem mai, segurament ens quedarem en aquest apreci bonic que ens donem, no ens cal més, però aprenc de tú, per tant, passes a ser d'aquelles persones que marquen el meu caminar...
Per mi mai seràs un d'aquells que estan aquí sempre, que son part de mi, però és aquell conjunt de gent que et passa per la vida i et marca molt cada vegada que el veus...ets això per mi...
Avui t'escoltava apassionat...explicaves els teus viatges, com pilotaves els avions, els teus moments on el terra quedava molt avall i el cel a tocar del teu dia a dia...i ara allà, vivint i dormint a la fàbrica, intentant aguantar el present amb per fi un futur més verdader que tan sols l'il.lusió de tirar endavant...com me'n alegro que per fi tinguis recompenses...
De fet hem quedat per donar feina a una altre bona persona que ho passa malament i avui, que justament, ha sigut el dia que més baix he estat dels últims mesos, tot plegat m'heu retornat a l'estat que ultimament estic, feliç, m'he entregat sensacions i molta humanitat i a mi, els mals rotllos, tan sols m'ho curen les persones i les seves sensacions i la natura i les seves transformacions...gràcies!!!
Perquè tan sols em queda agraïr quant algú eleva un dia normal a un dia especial, aquests detallets/assos, son els que fan que la vida sigui tan espAcial!!!
Estic content, per tú, per ell, la persona que busca feina, us desitjo que us vagi genial, els dos us ho mereixeu!!
Tenia un dia gris , per cosetes absurdes segurament però era gris, i avui me l'heu animat...
M'ha agradat saber que estava en una entrevista de treball entre dues persones i no entre un empresari i un treballador, tampoc és tan difícil d'aconseguir això, perquè de fet tots som persones, per aiò hi ha tants empresaris bona gent i tants treballadors bona gent i a l'inversa, com m'agrada desmuntar els tòpics que tan ens acompanyen i formen estupideses que a vegades tan sols separen i separen i no paren de separar...
Bé, plego avui, un gran somriure per tú, connegut especial meu!! sort!!