dijous, 26 d’abril del 2012

romeo et juliette

Sempre m'han agradat els músicals, si a sobre son en francés doncs encara més, me l'he tragat tot sencer, video a video en el you tube, potser no te qualitat, no ho se, però m'agrada mirar-ho,que suposo que és la qualitat de cadascú que escull els seus gustos:





Curiós, jo he viscut això en primera persona, les paraules trascendentals a vegades ho son perquè qui ho diu te l'estimes, però quant les poses en la boca d'algú desconegut te'n adones  que per més que l'amor et torni sord, les guilipollades tan sols tenen un significat, qui accepta això guanya el carinyo però amb xantatge i el més important perd la seva dignitat:

                             
Aprofito per dir que cada dia estic més enamorat del francés, fins i tot les tonteries que deia aquest pare sonaven maques, per cert , aquests tipus de pares existeixen, espero mai cometre aquest error, per sort jo en vaig tenir a casa un de molt més conseqüent amb els seus fets