dijous, 17 de gener del 2013

Revolta a la granja

Podriem definir el dia d'avui com una guarrada...

 











He tingut un intens "affaire" amb aquesta estimada bestiola... al principi em feia gràcia, estava lligada com si fos un gos a l'entrada d'una casa de pagés...mentres estava fent la meva feina, que consistia en desprecintar un comptador la molt porca s'ha avalançat sobre meu i m'ha tocat el cul amb els seu nassarró...veient que no es desenganxava de mi i que cada vegada es feia més empalagosa, he hagut de fer un crit als propietaris per poder acabar la meva tasca laboral...de la casa no ha sortit ningú, però de la roulotte que hi havia davant ha sortit un noi que, o dormia allà o vivia allà, això no ho sé...
M'ha comentat que la porca anava alta i ja de bon matí !!, i evidentment jo l'he seduit irremediablament...li he comentat al noi que de moment no podria consolidar la relació amb ella, de fet ni amb ella ni amb ningú... li he murmurat a l'orella de la guarra: guapa, no tens res a fer amb mi, no crec en l'amor ara mateix...ella m'ha contestat: oink? i jo li he dit que ni oink ni mañana!!!...s'ha enfadat i m'ha dit el nom del porc: el porc es deia Raul...i ha vingut el porc, en Raul, que emprenyat perquè es pensava que li volia pirlar la xicota se m'ha abalançat a sobre amb tota la seva força gurrina...
La cosa s'ha complicat quan el noi de la roulotte s'ha enfadat també perquè li he futut el matí enlaire...tot i la seva educació inicial s'ha transformat en un gall, de fet la cresta la portava incorporada i quan he volgut marxar potes ajudeu-me he trepitjat un cadell de gos...la seva mare gossa també ha vingut corrents i ha fet un xiulet i ha cridat a tot de col.legues seves:


M'he acollonit moltíssim perquè arribaven per l'altre cantó, i he demanat, implorant, que em perdonessin, que si calia faria el que vulguessin...la porca m'ha demanat sexe, la molt porca!! i jo li he dit que si, però com que el porc no volia que en tinguessim s'hi ha oposat, de mentres el gos no deixava anar la meva cama i el gall no parava de escridassar-me, de sobte ha aparegut una altre bèstia:





El nou invitat s'ha acostat a mi i m'ha dit mig indignat: però mira que ets burro tiu, fot el camp d'una vegada, que això s'està complicant!!
Jo li he dit que no podia, ja que la meva cama s'havia encapritxat de la boca de la mare gossa i que la porca, mentrestant, no parava de fer pipi pel meu voltant i marcant territori mentres discutia animalment amb el seu mascle porc...
He pensat que la cosa ja no podria anar a pitjor, però si, ha anat a pitjor!!!, ha vingut per sorpresa un altre participant a l'escena zoològica, que de lògica ja no en tenia res:

                                                                           

-Ostia!!- li he dit- que coi hi fots aqui?
-Però on som?- m'ha dit una mica descol.locat...
-A la Garrotxa!!!- li he contestat
El paio ha fet una cara d'estar totalment perdut...
-I no heu vist una zebra per aquí?- m'ha preguntat- l'estava perseguint i li he perdut la pista...
Jo li he dit que una zebra no, però que aqui tenia tota mena de bestiar disponible per la seva necessitat de cacera...però no, el tigre ha girat cua i s'ha tornat cap a Bengala...bé, ell m'ha dit cap a casa seva però era evident que era un tigre de Bengala, per tant ha marxat altre vegada per on havia vingut...mentres marxava el sentia renegar:  m'estic fent gran, m'estic fent gran...
Finalment he decidit fer servir el mòbil. He trucat a l'empresa i han rigut molt, he trucat al 112 i tambè han rigut molt, fins i tot el burro, que era l'únic que tenia del meu bàndol, s'hi ha posat per convence'ls, però seguien riguent i finalment he trucat als meus avis però com que estan morts tampoc han vingut...
De sobte la gossa ha deixat anar la meva cama i jo he fet un brinco i he pujat a sobre del burro i li he dit arre!! arre!!...això ho havia aprés de l'època que vaig estar cuidant burros en una granja catalana, el burro ha començat a cavalcar i a cavalcar i quan ja estavem força lluny de la casa m'ha mirat i m'ha dit altre vegada:
-Però com pots ser tan burro?
Jo l'he mirat i he mirat on haviem anat a parar, estavem en un estable, el seu estable i m'ha mirat amb cara de burro que mira un burro i m'ha dit tot aixecant una cama...
- 52 centimetres!!
I vet aquí un porc i vet aquí un home acabat i aquest burro m'ha follat!!