diumenge, 6 de gener del 2013

Els Reis

Avui seré breu...
Ahir, dia de Reis:
Tan sols dos regals, dos regalets que vaig amagar amb la mateixa il.lusió que ho feia anys enrera quan omplia la casa de sorpreses o les omplien perquè jo m'emocionés...ahir tan sols dos, un de portat desde qualsevol lloc d'Orient i l'altre que el mateix Rei va fer des del seu cor.
Tan sols puc dir que ahir, jo també vaig tenir un Reis genials, tot i que tots sabem quina és la realitat des de fa uns anys, tinc un tresor a casa, amb iniciativa pròpia, amb pensament propi, amb un cor gegant i una sensibilitat quasi màgica...
Quan va obrir els dos regals, tot i que n'hi havien pocs, tot i saber que el Rei sóc servidor, l'emoció, l'il.lusió va restar intacte i quant va obrir el regal de cor es va emocionar, em va regalar un somriure tan dolç com ella és i ens vam abraçar amb tot l'amor que tenim, de filla a pare, de tú a tú, de persona a persona, el valor ja està en nosaltres, no en els títols...m'agrada que sigui així.
I jo, que també m'emocionava amb tot plegat, tan sols puc dir gràcies...perquè el que havia demanat a la carta als Reis es va cumplir...tota la màgia que tenim a dins va sortir i va fer la seva feina...després un dia preciós, compartint amb gent fantàstica...va ser un dia bonic...finalment va tocar la Quina!!!...o sigui que perfecte per tenir un altre regal inesperat...gràcies per la dolçor, la comprensió, la facilitat d'entendre les coses i sobretot gràcies per la sensibilitat i COR gegant que ja ara mateix ja mostra continuament.
Tinc un tresor i un regal de Reis tots els dies de l'any!!!!

2 comentaris:

caathy. ha dit...

Quines boniques paraules.. m'agradaria que el meu pare digues i sentis això per mi.
Molt bonic el text, felicitats.
Jo també et segueixo llegint, petons!

xelofont ha dit...

hola, gràcies!!...a vegades uns parlem i els altres callen però no tothom que calla sent menys i qui parla sent més, son maneres de ser...que tinguis un preciós any!!