dijous, 29 de març del 2012

Más de lo mismo

Tinc 41 anys i no entenc com hi han coses que mai canvien, els tòpics, els esteorotips, sempre és el mateix... avui m'he sentit com extrany, enmig de tanta gent que es creu el que estem visquent, i jo em pregunto si la solució real seria gaudir una mica més del cel, el mar, les olors i deixar-nos de fixar en el que fa el del costat, si fan vaga que en facin i si no que no en facin, ja està, tan complicat és que ni que per una vegada tothom foti el que li roti...sort de la conversa final, que si no deixo de creure en tot plegat i gaudeixo del que realment perdura en la vida, la natura, els sentits i els sentiments...ai aquesta especie humana que ens creiem jo que se que i finalment morirem tots, juas,juas, juas, tots!!...no suporto escoltar un paio que digui en veu alta: i la gent que no ha vingut que? haurien d'estar aqui!! i després s'aprofitaran del que nosaltres fem!!..això si que és tenir un sentiment colectiu! jo si faig alguna cosa ho faig perquè ho crec, no per inercia, ni per fotre a caldo als que no hi son, no em cal un piquet per explicar-me que passa, ja ho sabem tots...tot son els putus diners, si n'hi han, ningú diu res i si no n'hi han apareixen indignats...ja fa anys que no hi ha justicia encara que hi haguessin diners, perquè no xerraven abans? sincerament em divorcio de la societat definitivament , banderes, partits i idees bye-bye i em quedo amb la gent, que per nassos han de ser més oberts del que diuen, sempre, SEMPRE, qualsevol idea ha de tenir un enemic per existir i això l'alimenta, i finalment es parla més de l'enemic que de la pròpia idea...pesada que es l'humanitat insultant i barallant-se per tot, ningú és capaç de veure les persones una per una, grrrr!!! tanta globalitat em fa pena!!...
Reclamo la reforma mental fa anys, no ara que no hi han diners i tothom reclama...potser algú hauria de posar limits a internet, potser fins a certa edat s'hauria de controlar el que miren els adolescents, potser hauria de sortir unes lleis que posessin limits, estant bombardejats d'informació no contrastada, potser haurien de prohibir segons quines coses surten per la tele, potser tant discurs de baralles i lluites adultes els provocarà odi, potser les escoles haurien d'estar acompanyades de l'exterior i que no estiguin soles davant de tanta gilipollada que veuen, em fa pànic veure com pujen els adolescents, em fa por, de quin cony de valor parlem si ens oblidem d'ells, perquè és així, que deuen pensar de nosaltres? jo crec que se'n enfoten totalment, portem anys vivint així i tant sols sortim al carrer quant no hi han calés, per tant ja saben que el més important és això i a sobre mai ens posem d'acord i estem més per criticar a l'altre que per defensar el que nosaltres creiem...no vull fer demagogia, però fa anys vaig dir que erem la generació de la depresió i no crec que m'allunyi massa, ara  dic que la que ve serà la generació més perduda en valors que mai hi ha hagut, algú pot parar la venta del iphone 6? perquè abans de treure una cosa al mercat estaria bé que s'estudiés el perill que pot comportar ( dic iphone per posar un exemple), com quant salven Grecia s'obliden dels grecs, quant avancem els humans ens oblidem de les persones. Amb una vaga no pararem res si no posem remei algun dia on recau el gran problema, que és en l'educació i a ensenyar d'una vegada el que realment és important, si no feu una mirada als jocs que juguen, als llocs que poden accedir amb tota llibertat, a mi tot plegat em fot un pànic escandalós!!
Avui un amic em diu emocionat la reacció d'uns infants, i és que allà està la solució, que no es perdin després si us plau, que naixem molt bonics i l'extern ens transforma