dijous, 17 de novembre del 2011

Nespresso


Començo per comentar que no té res a veure l'amor que puc sentir pels que tenen a casa una Nespresso amb tot el que posaré a partir d'ara respecte el producte que em refereixo, és important saber que és una cafetera i res més. Una vegada donat el primer avís començo a cagar-me amb la famosa Nespresso.
Sóc un cafeter desde fa molts anys, ja sabem que molts nens neixen amb un pà sota el braç, jo no, jo vaig néixer amb un grà de cafè al cul, cosa que va confondre a tots els presents pensant que el nen havia fet la primera tifa i a sobre en forma de caqueta de cabra, fet que va provocar que ma mare li digués la frase que més li agradava dir al meu pare: cabró!!!
Bé , no m'enrotllo més i vaig directe al grà...de cafè, evidentment.
Una vegada llençada la menjada d'olla televisiva, les Nespresso van començar a intruduir-se a les cases catalanes, un bonic mascle, acompanyat d'un anunci més o menys agradable i repetint-lo fins la sacietat i ja tenim el producte venut...i amb molt d'èxit.
Com a bon cafeter que sóc, estava intrigat per saber el gust d'aquesta meravellosa màquina de fer cafè. Recordava de jovenet com buscava per Barcelona el millor cafè en tots els bars de l'eixample, però ara ja estava tot solucionat, la Nespresso ja estava aquí, olé sus granos!!!
Rapidament vaig entendre que era una "pijada" i veia molta gent amunt i avall per aconseguir les famoses capsuletes màgiques, però vaja, això no és important, suposo que l'Audi 4 també és una "pijada" i funciona molt bé, per tant vaig obtar per esperar abans de expresar la meva opinió.
El més important es el gust- em repetia continuament quant veia a la gent anant de cul a buscar les capsetes de coloraines.
Bé, dono també, de pas, la meva humil opinió del nescafé de tota la vida, tant el descafeïnat com el normal, sempre l'he trobat vomitiu, ho dic amb tanta humiltat com contundència.
Va arribar el moment de tastar-lo i encara no entenc res de res de tot el rebombori.