dijous, 20 d’octubre del 2011

la cançó d'avui

cada dia tinc una cançó, l'escullo pel cotxe, pels pensaments, pels moments, pel que sigui, però sempre n'hi ha una, és la cançó de moda del meu dia, avui escullo aquesta de Depeche Mode, adient per escoltar-la rera un volant, em relaxa i m'acosta als meus somnis...m'apropa a la naturalesa, em fa sentir viu i em produeix sensacions agradables:


La sort de no saber anglés es que em permet imaginar la lletra segons les sensacions que m'arriben per les orelles, quant busco la traducció i veig que la lletra que jo imaginava i la que és realment no es diferencien gaire, em sorpren, tot i que en aquest cas la que jo imaginava no era tant tràgica i dura com la realitat de la cançó...però si que en un dia com avui, on el món continua sacsejant amb noticies que son venudes com a possitives i la meva incredulitat es tal, que no em crec que el futur sigui millor, aquesta cançó em posa a lloc.