dimarts, 22 d’octubre del 2013

Adolfo Suárez


                                               



En un present tan complicat, on les coses haurien de ser o blanc o negre, em resulta inversemblant que tants estaments públics restin callats...
Els sindicats, que estarien davant d'un moment històric per demostrar la seva vàlua, son més moderats que mai, tenim una colla de personatges de la cultura que mostren un silenci que fa por, tan sols el trenquen en absurdes tertúlies futboleres o en algún anunci de televisió explicant tonteries... evidentment que de tant en tant algú diu quelcom, però en general el silenci és patètic i és una mostra del que ens hem convertit globalment....més adormits que mai ( jo el primer eh, no m'escaquejo pas de la culpabilitat)...suposo que estem esperant que morin tots els pensionistes per veure la realitat de la gent...
Capitol a part son els polítics, ja no existeixen, tan sols son partits, no hi ha cap veu individual, res és conseqüencia d'un pensament d'una persona, si no que tot passa per mastegar-ho ben mastegat pel pensament unificat del partit del qual pertanyen...però la seva ineptitut evident, que s'olora cada dia que un passeja pels carrers i parla amb les persones i que els deixa en una evidència patètica per la mala gestió que han portat a terme, ja és exagerada, quant te n'adones que en molts casos l'única opció que tenen i l'única solució que mostren es portar la contraria als del davant, i no és trist això?...no és trist!, és denunciable!!...així doncs perquè volen que els votem? que cony aporten?...és evident que les peles van per un cantó i les persones per un altre, i jo em pregunto: els votem perquè estiguem nosaltres bé o els votem per salvar els diners??...sincerament, fa  pena....no,no: fot pena!!...i el concens?...en un moment tant evident de patiment social, no s'haurien de donar la mà TOTS i anar a una?...i aquí vull fer entrar una figura a la qual jo li tinc un carinyo especial: l'Adolfo Suárez...
He estat repassant paraules d'ell, discursos... qui té els nassos de dir que la va espifiar alguna vegada?...clar que si!!, però és que ara això no ho pot dir ningú ja que els d'ara son uns polítics nefastos i nuls en tots sentits, que juguen a l'oca però amb cagades, de cagada a cagada van tirant els daus, i sense passar mai per la presó ,evidentment...
Tan sols escoltar-lo m'entendreixo, segur que hi fa molt la seva situació actual, on ja mai més ningú li podrà donar un reconeixement que mai va tenir...de fet m'agradaria veure qualsevol dels cagamandúrries actuals enmig d'una situació política com aquella, on tot just sortiem del feixisme, després de 40 anys de dictadura, i haver de bregar amb les ganes de l'esquerra per poder per fi dir la seva i amb tots els franquistes demanant i reclamant el poder del país, intentant acostar a un comunista a un feixista...penso que (jajjajaja) si un dels "piltrafilles" d'ara haguessin de trobar-se en aquell mnoment històric!!!...i encara he hagut de sentir crítiques a la gestió que va fer, però si fins i tot va dimitir coi!!, cosa que ara no n'hi ha ni un que ho faci , a no ser que sigui perquè és evident que ha estafat i encara, tot i així, es fan el ronso!!
Van dir un dia que no era un home de partit, si no de país...cosa que crec que el temps ho ha demostrat, de fet es va quedar sol i sincerament, l'escolto i oloro una qualitat humana increible, potser vaig errat però escoltant cosetes, entenc que un dia podria semblar un facha reconvertit ( segurament el seu orígen real) i a l'altre, quasibé un comunista moderat....ara, han passat els anys, i segur que algunes coses del present es van formar aleshores , no ho nego, però a veure qui hauria sigut el valent que hauria estat en aquell moment gestinonant un país que començava de zero, jo li dono un mèrit increible...n'estic convençut que si avui ell estigués com a president, es deixaria d'hòsties i almenys intentaria, repeteixo, intentaria, arribar a un concens general per sortir de tot aquest merder...cosa que sento molt dir-ho, però els d'ara no ho fan mai...ni tan sols a Catalunya aconsegueixen un concens general en una cosa tan clara com és aconseguir l'independència del país...
No dubto de la seva bona fe, és una opinió meva, segurament basada en la meva intuició a l'escoltar-lo però és que m'agrada moltíssim el to de veu moderat, la seva no xuleria que contrasta sobradament amb els d'ara, que a sobre d'ineptes, i amb alguna excepció, sembla que és creguin els reis del mambo!...
Doncs si, jo apostaria per un home com ell, que crec que va treballar com pocs, que hi va posar el cor, i potser la salut, en portar la transició el millor possible...repeteixo, potser va fer cagades, però tan és, la bona fe és una cosa que actualment trobo a faltar en els que ens manen en aquests moments... no dic que ho facin expressament, perquè ningú una mica conscient sortiria a la tele dient que estan pescant a gent que treballen en negre amb aquella alegria!!...collons, que si cobren 800 euros no poden viure!!! clar que treballen en negre!!...em sorpren tan quant ho diuen que penso que tenim els governants més burros que podrien existir, dient això perden vots, per tant entenc que estan en un altre món, no s'assabenten de res!! i això és tristíssim!!...no tenen ni punyetera idea del que viu la gent!!...ni tenen qualitat política i ni tan sols demostren qualitat humana, ens intenten enganyar amb números quant la realitat és que quant parlen d'una retallada per aconseguir diners pel país, tan sols aconsegueixen treure diners de la gent que viu al país....parlen de gent que treballa en negre, que els volen retirar l'ajuda i deixen que els ex càrrecs treballin a quatre llocs si cal....per favor!!...aquests paios son burros, és que ja ni penso que tenen mala fé, son burros autèntics, tots!!, des del Mas, que amb l'excusa de l'indepèndencia s'ha lliurat d'una de molt bona, als faches molt més agressius que el Suárez que semblen marionetes en una obra de teatre tragicòmica....
Escoltar al Suárez m'ha fet entendre la quantitat d'ineptitut que ens està portant a un camí que ni ells saben...fan pena, però pena de la bona!!
No em cal estar informat per la tele, no em cal veure les rodes de premsa que fan aquí o allà, tan fot això, aquí tots son rèpliques del Pujol que ni tan sols innoven res en el discurs i els d'allà, amb una majòria absoluta!, treuen números infantils davant de la madura i nefasta situació actual...per mi, cap li arriba a la sola de la sabata, ni tan sols amb carisma, tot i que les imatges son d'un color post dictatorial, m'arriba molt més i em resulta molt més proper...sobri, serio, sense fer cap gest absurd i sense ser agressiu amb els altres!!...és una lliçó d'educació, de civisme, de saber estar i de poc espectacle lamentable...
A tots els que teniu il.lusion polítiques us desitjo moltíssima sort, perquè crec que ho teniu molt negre...si algú llegeix el meu blog, veurà que en poques situacions ( a no ser que jo no estigui molt pletòric) no trec coses positives de tots els fets que explico...d'aquest, de la política actual, no en trec ni una, tan sols que el poble ha demostrat que té poder i pot canviar les coses...ei, i que això és moltíssim...però els polítics del present son escandalosament ineptes i BURROS!!