dimarts, 15 de maig del 2012

com solventar el mal moment actual segons Mussolini

Acabarem a osties amb la merda de crisis, si no frena, tot s'anirà dividint, no és just, gens just perquè si hem arribat fins aqui és perquè tots estem entrelligats per un fil imaginari, no som més que una peça de dominó, i això és error de tots...perquè ara és fàcil parlar, massa fàcil , avui he llegit aquesta meravella:
"L'alternativa al capitalisme és, segons les esquerres més casposses, un sistema on el més mandrós, el que menys s'esforça, el que s'espera a qui li donin...ha de tenir el mateix que els que arrisquen, corren apostes, tenen inquietuts, perquè diuen que no és just que uns tinguin més que altres, qui serà el guapo que correrà si al que camina li han guardat una taula? crec que no funcionaria ni un mes...tots sentats esperan que ens portin el menjar a casa"

M'imagino que està fet amb bona fe, però ho trobo molt cruel, hi ha molta gent que s'esforça sense fruits i no arriben a fi de mes, hi ha molta gent que espera, és clar que si, i més que n'hi haurà....evidentment que n'hi han molts que arrisquen, tenen inquietuts, és clar que si, i perfecte, que ho facin, però el món no és tan sols per uns, si no per tots, no tothom arrisca, molts perquè no poden, altres perquè no volen i moltíssims perquè no en saben, no és tan fàcil arriscar.
Ens estem fotent un cacao mental de cal Deu, encara busquem culpables continuament, uns culpen Espanya, altres als de fora, altres a Europa, altres culparan a Grècia i altres als veíns de baix...
És clar que hi ha gent que ha fet les coses mal fetes, altres les han fet bé però molta gent que ha fet les coses ben fetes està molt malament ara mateix, per tant, no podem ser tan generosos amb la generalització. He sentit moltes vegades: que coi he fet malament per pagar la crisis?...la resposta és fàcil: VIURE...

Jo tinc una bona iniciativa, no sigui que em titllin de poc iniciativàtic:
- primer afusellaria als que no arrisquen, que s'han pensat!!, tots condemnats a mort...apa, uns menys
- després als que no tenen iniciativa els donaria la possibilitat de salvar-se si s'inventen alguna cosa que els salvin... com que no tenen iniciativa, uns quants milions menys de persones
-als que passen gana els mataria per ajudar-los a no patir...
-encara que ja no es diu tan, mataria a tots els immigrants, per si les mosques...
-als aprofitats també els pelaria, no son tants com sembla, de fet a vegades em pregunto que vol dir ser aprofitat, encara no ho se, però els mataria igual
-als que tenen iniciativa i arrisquen però s'arruinen tambe els fotaria un tret al cap, que és això d'arriscar en plena crísis?
-als que esperan que els portin el menjar a casa també morts, de fet encara no he conegut a molts que els portin el menjar,de fet els que he conegut és perquè tenien molts diners o estàven molt fututs, jo pelaria tan sols el segon grup, total...pel que els hi queda!!...
-pelaria evidentment tots els que estan a l'atur, tants anys cotitzant i ara els molts mamons s'aprofitan d'aquest privilegi...és més els faria matar pels que reben l'ajuda posterior, la dels 400 euros, la que permet una vidorra que t'he cagues!!...segur que els matarien per 200 euros, cap problema...
Com que tinc molta iniciativa encara seguria:
-aniquilaria a tots els rics, poderosos, i els que tenen inciativa, inquietuts i arrisquen, vaja , a  tots els triomfadors
-a tots els que manen també els pelaria sense contemplacions, amb un afusellament patrocinat per Bankia, que no sigui dit
- mataria a tots els que queden si és que queda algú...
- i em fotaria un tret al cap i ja està: s'ha acabat la crisi!!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

jajajaja ets el millor, Alexandre!! M'ha encantat el "no sigui q em titllin de poc iniciativàtic.

xelofont ha dit...

Això d'Alexandre m'ho diu molt poca gent, per tant m'imagino de quin anònim es tracta, això si, no sóc el millor iniciativaticament parlant...