divendres, 4 de maig del 2012

Battleship

Tinc tres nenes a casa, sota la meva responsabilitat, amb tot el que això implica, almenys ni que sigui per un dia l'educació també entra en el pack de la responsabilitat. Amb els seus pares haviem quedat que les portaria al cine, i després del cole hem berenat a casa i ens hem encaminat al cinemà.
No feien cap pel.lícula apte per nens, tan sols una per més de 7 anys, hi ha marge, una en te 10 i les altres 11.
Battelship és diu la meravellosa peli.
Però no n'estava convençut, pregunto al noi dels refrescs, no en te ni idea, pregunto a la noia de la guixeta:
Perdona, saps si realment està bé aquesta peli pels nens?
I em diu:- si,si, i tan!! jo hi vaig annar amb el meu fill de 5 anys i va estar genial , és molt guapa...
5 anys, son menys que 7, si les que porto en tenen com a mínim 10 tenim un marge evident de 5 anys, podem entrar, tot i que l'argument no em feia gràcia.
Bé, no entraré a comentar la gran merda de peli que he vist, plena de tòpics, amb un profund patriotisme desmesurat nord-americà i amb un guió que fotia pena, no crec que valgui la pena dir res de tal merda, no cal...
Però és escandalós que tinguin les penques de dir que la poden veure nens de més de 7 anys, però com tenen aquesta barra?...jo hauria marxat de la sala ,evidentment, però elles estaven xerrant i passant de la peli i com que no hi havia ningú més i els diners no eren meus he decidit aguantar, tot i que tenia clar que demanaria perdó als pares per portar-les a veure tal animalada.
He vist més sang que mai, he vist morts, he vist una raça extraterrestre més tarats que la nostra, he vist guerra, bombes, mutilacions i altres cosetes apropiades per nens majors de 7 anys...
He vist com deixaven com a subnormals als xinos, als japonesos i en general, a tot que no fos americà, he vist la bandera de les estrelles mil vegades, he vist un argument penós i molta violència, ja se que em repeteixo , però és que era brutal, tot era violent...
Tan sols dir que qui es carrega als èssers poderosos que venen d'un altre planeta és la marina jubilada dels estats units, amb un vaixell de la segona guerra mundial que el feien servir de museu, ja que els alienígenes s'havien carregat tots els marines i tots els vaixells, però per sort quedaven els abueletes ex-combatents...
Això si, no he vist una escena de sexe, ni una, suposo que per això ja foten el cartellet de que hi poden anar nens. No he vist ni un valor, i si n'hi havia algún, devia estar amagat rera alguna gesta patriòtica, cosa que en el meu cas ja no em permet veure el valor que hi pugui haver.
És per denunciar a la distribudora o a qui sigui responsable de catalogar una peli d'apte o no apte per infants...a part de la dosis petita de por degut als  rostres dels extraterrestres, fastigosos...he sortit del cinemà emprenyat, a punt d'anar a la noia que m'ha venut les entrades i dir-li que si conec el seu fill li regalaria un trosset de dit, ja que és preciós un detall com aquest. He sortit emprenyat amb el món i les continues equivocacions morals que patim, realment he sortit amb unes ganes de marxar d'aquesta societat alucinant, no hi ha dret que es puguin fer aquestes coses  impunament, és que ningú controla coses tan importants com aquestes?
Elles no han volgut marxar, això que jo he insistit. Per sort, després, he fet un recompte de valoracions infantils i he entés que no s'han assabentat de res, tot i així m'he sentit avergonyit de portar-les allà, i sobretot avergonyit perquè puguin pensar que els adults els podem deixar veure aquesta animalada i en canvi els haguem d'explicar el conte de la cigonya quan parlem de sexe...no,no, no ho puc entendre