dimecres, 27 de juny del 2012

Fem l'amor

He escrit mil vegades del significat de les cançons, sempre acompanyant el caminar de les persones, a vegades conscientment i a vegades no te'n adones i se't colen en el inconscient i passen els anys, l'escoltes i allà està la melodia acompanyant els teus records...
En aquest cas és conscient, fins i tot cada dia que l'escolto tinc més clar que anirà lligada a ella, siguem on siguem d'aqui uns anys, la música em portarà la seva imatge...
No se com agraír-li tot el que estic passant, no en tinc ni idea, si és que s'ha d'agraïr d'alguna manera, però si li dedico aquesta melodia, que em lliga a ella, que em fa entendre que les casualitats existeixen però s'han de fer servir i estimar, s'han de aprofitar i s'han de gaudir com ho estem fent els dos aquests dies...
Serenor, tranquilitat, comoditat...em sento be, un impuls ens ha portat fins aqui, no sabem el camí, ni quin camí seguirà, però la cançó per sempre més recordarà aquests dies en la meva ment...gràcies bonica, tu me la vas mostrar, i s'ha convertit en una melodia especial en el meu cançoner particular...