dimecres, 19 de novembre del 2014

Podemos

Em dóna la sensació que ara toca carregar-nos Podemos, no sé perquè però em sorprén moltíssim que per alguns àmbits també carreguin contra ells, molt abans de que hagin fet res realment... de moment parlen com nosaltres o com la majoria de gent del carrer, que ja és molt, que no vol dir que després gestionin les coses bé o malament, això ja es veurà, però almenys una mica d'aire nou i fresc era necessari i vital...
Els grans partits ja el veuen com un enemic i ja comencen la anti-campanya, allò que tan bé fan, criticar sense aportar res de res,  els grans poders "amagats" ja trobaran maneres de treure del mig aquests nous torra-collons, però és que fins i tot, gent d'aqui, de Catalunya, encegats per la seva única ambició, o sigui, fent de "faches", també els estan criticant..." anem en compte que son espanyols i pensen igual que els altres!!"...de moment però, diré que a Catalunya mana CIU, o sigui el PP català i a Espanya mana el PP, o sigui estem empatats...molts pensaran que no tenen res a veure uns amb els altres, doncs jo crec que si, menys en un tema, en quasi tots els altres podrien anar agafadets de la ma, uns ho diuen descaradament, i els altres ho amaguen i te l'enguinyen per darrera, però el resultat és el mateix...
Com a esquerres més "radicals" aquí tenim a les Cups, però no tenen poder de moment, a Espanya diuen que Podemos fins i tot podrien guanyar, això vol dir que no tot Espanya és PP, ni tan rància com ens la fan veure, cosa que tots sabiem que és així però és bó recordar-ho...
Potser Podemos no farà un discurs a favor de l'ndependència, no ho nego, però diuen moltes més coses a part d'això, que de fet ja ho veuriem com actuarien, encara bo ho sabem ni en aquest tema... igual que les Cups, que jo, encara que no em considero nacionalista de cap cantó, els escolto i m'agrada el que diuen, perquè crec que res acaba en un sol problema, perquè crec que van al fons de la qüestió i perquè crec que ara ja no es pot dir allò de que son "perroflautas", perquè em sembla que la gent prefereix un "perroflauta" que un estafador, i poso entre cometes perroflautas perquè tampoc sé que vol dir exactament, estafador en canvi,va sense cometes claríssimament... tot i que molts pensin que no estan en condicions per saber portar un pais endavant, no ho sé, el que jo si que tinc clar, és que els d'ara tampoc en saben gaire, per tant, si ara no hi han canvis ja no sé quant n'hi hauran...
Jo vaig votar Si Si, però no aguanto l'immobilisme, però no aguanto el del PP ni el dels altres, és fàcil dir segons quines coses, i repetir-se fins la sacietat. Podemos son el que son, i encara no sabem que podrien ser, potser ho veurem, però el que si que tinc clar és que en tots els sentits és una bona lliçó per tots els que fins ara feien i desfeien tranquilament, tan de bó siguin més que un toc d'atenció, tan de bó canviin coses, tan de bo la gent en surti guanyant, i quant dic gent, parlo dels que som pringats i els que no, no seré jo que faré una guerra contra les empreses, perquè son importants i donen feina, per tant mai he cregut que les batalles típiques serveixin, el que si que ha de canviar és la justícia, que sigui un país just, i que les coses que es fan malament les paguin tots, i no només els de sempre, crec que amb això ja fariem un país nou...
Però no entenc aquesta tendència que estic observant... o sigui, entenc que el PP i el PSOE vagin a per ells, però que aquí comencin a dir que son igual que tots ho trobo flipant, o alguna gent està cega o és que realment només tenen un problema, potser molt gros, però n'hi ha més d'un de problema, un problema que no és patrimoni d'Espanya, si no de tot el món, per tant si és vol fer un nou país, no comencem a actuar com aquesta part rància que critiquem tan i tan...perquè el que diuen ells, justament és començar a fabricar un nou país, crec doncs que no estan tan lluny del que escolto per aquí...
Jo els votaré, perquè m'agrada el que diuen, perquè els sento propers i perquè francament jo si vull un país nou, i diferent, i sobretot, intentar-ho, almenys intentar-ho, perquè sigui com sigui, és evident que així no anem enlloc, per tant val la pena no carregar-nos una nova opció, a no ser que vulguem fer com el PP contra el procés català... per criticar a algú no es pot actuar igual que ells, crec que és un principi bàsic de la lògica...