divendres, 23 de desembre del 2016

Les ales


Són dies de màgia pels infants, i a vegades, val la pena seguir-los en les seves il.lusions, per molts adults són dies de gastos, altres es creuen la màgia dels Reis, per uns quants són simplement dies de retrobades i pels més dèbils aquests dies, són moments de pensaments i absències...com no, pels infants i aquests últims els dedico aquesta entrada...
Tots tenim àngels a la terra, jo he tingut la sort de conèixer uns quants èssers meravellosos i els mimo en vida i els retorno la seva protecció i el seu amor, però quant tanquem els ulls i ens posem a reconvertir la realitat en la nostra realitat, que és possible, tots tenim un àngel absent en la visió terrenal,que mai ens abandona i ens ajuda en cada instant del nostre viure...
El meu, com no, és diu Eduard, i no el puc trobar a faltar amb els ulls tancats perquè hi ha un moment que la màgia fa el seu efecte i converteix una absència amb un acompanyament continu de tot el que un fa...
Llegir algunes persones que parlen dels que ja no hi són m'ha fet pensar molt aquests dies, perquè saber que ja no tornen en aquestes dates quant teoricament tothom ha de tornar, doncs deu ser dur...
Pot semblar que aquest escrit és per auto convencer l'absència en un joc de nens, i no, en absolut, a mi res m'adoloreix ja d'un pensament de que ja no tornaràn...
Potser és que mai he tingut la sensació de que han marxat, en el cas del meu àngel encara em resulta més fàcil, perquè no és simplement que me'l cregui, si no que existeix, igual que aquests darrers mesos he conegut un àngel en vida, els que ho han sigut a la terra i t'han protegit i estimat, ho segueixen siguent a l'ànima per sempre més...
I ell em protegeix continuament i no em protegeix d'una manera invisible, la protecció dels àngels ens l'imaginem en un primer moment com alguna cosa mística o espiritual, i clar que hi ha part d'això, la part que un vulgui, però hi ha la part real, els consells, les carícies, els exemples, tot això forma part de la protecció d'un àngel, i això mai se'n va...
Creure sempre he dit que és una força brutal, no cal creure en coses que no existeixen, o si, tan és, l'elecció és individual, però es pot creure en les realitats ... i si, els àngels existeixen perquè al final la paraula, el significat que li donguem, és nostre, i podem afegir o no ales a la nostra ment i al nostre cor, però transformar una realitat en una paraula és preciós, per tant la meva realitat posa nom i cognoms a un àngel que cada dia està present i que el puc sentir i notar en cada moviment que faig...
Aquests dies el meu àngel està feliç, segurament orgullòs de mi, per la tria que he fet....sssshhhhht!!!...m'ho ha dit a cau d'orella, perquè els àngels parlen encara que ja ningú els pugui ni veure ni escoltar, i en cada paraula que et diuen un troba moltes de les veritats...
Aquesta cançó te un significat molt ampli per mi, m'ha acompanyat en alguns instants importants de la meva existència, conèixer un àngel en vida és fàcil de reconèixer, perquè encara que no el vegis sempre saps que allà està, mima la teva ànima, entèn la teva essència i estima el teu dolor igual que estima la teva felicitat, és com un casament quant pregunten si estimaràs en la pobresa i en la riquesa, de diners o d'espèrit, i tothom diu que si però ningú sap si això és infinit...els àngels fan igual però en aquest cas el si és per sempre, això és un àngel...mai marxen i sempre et protegeixen, perquè la força no està en la seva imatge ni en el que fan , la força està en l'amor, en els seus exemples, en les paraules sàvies que t'ajuden a ser millor persona i anar pujant esglaons mica en mica...
Potser tenim la sort de que al llarg de la vida ens apareguin cinc àngels, però només que sigui un ja és un regal infinit...
Alguns ja porten ales, perquè ja els tenim a dins i no poden tornar aquests dies en les escenes familiars, i altres porten ales invisibles que encara llueixen mentres caminen per aquest món, ahir em vaig girar i vaig veure les ales, de lluny, com brillaven i mentres mirava com desapareixia com si fos una persona més, vaig donar gràcies a la vida perquè em tornes a mostrar a una persona infinita, i com no, perquè al final el mèrit és dels àngels, vaig donar-li gràcies per haver-me mostrat el seu vol.
I mai podem pensar que un àngel és nostre, no tohom pot ser àngel, només uns quants i mai sabem a quanta gent pot protegir, per tant només em queda dedicar aquesta cançó al nou àngel aparegut i donar-li les gràcies per existir...i donar les gràcies per existir és infinit...