diumenge, 14 de febrer del 2016

The revenant



Bé, una de les seccions que anys enrera m'hauria fet més il.lusió en aquest blog és la de cinemà, crec que és una de les passions que més m'han acompanyat  i m'ha fet viure moments preciosos...en aquest cas, en absolut ha sigut així.
Sempre intento ser constructiu en les crítiques, i el que més m'agrada és poder dir a la gent que hi vagi, que val la pena... feia temps, anys, que no veia una MERDA tan grossa en una pantalla de cinemà...
Com a cosa positiva podria anomenar la fotografia, res més, perquè fins i tot el Dicaprio, actor que particularment m'agrada força, no podria ni entendre perquè l'han elogiat, i no dic que ho faci malament, deu ser complicat assastrar-se tot el dia pel terra i gemegar constantment, però és que ni tan sols el puc escoltar en una conversa en tota la peli...
És lenta, cosa que a mi potser no em molestaria...però em pregunto quin misatge pot donar l'argument, un argument acompanyat continuament de l'exageració i de fets que resulten impossibles de creure...això si , molta sang i molts trossets per tot arreu, ara un dit que salta, ara un cama que marxa del cos...a part de tot això, és una peli negativa, trista, agobiant i que repeteixo, manté tots els tòpics que he vist en molts films on l'argument és la venjança, però a sobre mal fets, perquè finalment el lligam que hi ha entre els protagonistes el trobo absolutament trist i absurd...
I si, els paisatges són ben bonics, però acompanyats d'aquesta espècie de super heroi que mai mort i d'una música trista i de tanta sang, la veritat és que ni de viatge aniria aquells indrets...
El dolent el trobo infantilment dolent, però amb tota la crueltat d'un adult, però tampoc res que et pugui sorpendre en tota la llarga estona que va durar el "tostón"...
Potser el final em va sorpendre, però com que a mitja pel-lícula vaig decidir riure en comptes de mirar-la , ni tan sols vaig intentar descobrir moltes coses, perquè realment el misatge que envia és tan fluix, que no n'hi ha...
Això si, si el que un vol és riure, val la pena, perquè el prota el poden llençar de 8000 metres d'alçada, juntament amb un cavall o un dinosaure,o el mateix Déu, i tots queden aplastats menys ell, que de sobte es torna a aixecar i torna a començar...
A mi se m fa molt pesat el tiu, perquè no la palma mai...i després amb un argument fantàstic, ens mostra milions de vegades com encen el foc i menja el que sigui, i és tan burro que s'ho menja cru encara que tingui les brases al costat, però clar, veure menjar a algú carn crua és molt més impactant.
Vaja, que felicito als autors de la peli, perquè és de les poques no m'ha aportat res, és més, he tingut de buscar l'humor per trobar una raó per haver-la vist...
Jo, sense enfadar-me, perquè no estic per aquests "trotes enfadalístics" diria que és una estafa a gran escala, i l'escala és tan gran i alta, que podrieu pujar fins a dat de tot, llençar al Leo amb tota la potència del món i quedaria aplastat com un ou ferrat a baix...però de l'ou ferrat tornaria a surgir aquell inmortal i així podria anar a consumar la seva venjança...per cert i ja per últim, dir que ni això fa bé..o sigui , un s'enfronta amb algú que sap que mata sense cap mena de mirament i hi va amb l'escopeta enlaire i buscant-lo sense amagar-se!, ja sabem que no et morts mai tiu, però osti, una mica d'intel.ligència corporal...burru!!