dissabte, 16 de gener del 2016

Pujat de fums



M'ho fumaria tot.
el fum que desprenen els cotxes,
la fulla que cau de l'arbre,
el paper en el qual la meva filla acaba de dibuixar una fada,
el sofà de casa meva,
i el dels veïns també,
fins i tot, em fumaria un porro de Maria,
ja sé que no em senta bé,
però me'l fumaria,
em fumaria la bufarada més gran que mai us podrieu imaginar,
em fumaria els macarrons, res de menjar-los, un per un me'ls aniria fumant,
em fumaria el fum,
fins i tot reciclaria una cigarreta i em fumaria la cendra,
em fumaria pel balcó perque he vist alguna cosa fumable al carrer,
m'ho fumaria tot.
Avui he deixat de fumar,
i he superat la primera diada sense fums.
Han trucat a la porta, es la veïna de baix,
m´ha demanat sal,
li he donat,
no ha marxat,
m'ha dit que sempre ha volgut pujar a buscar sal,
o sigui, ja en té,
no vol sal ,em vol a mi.
"No fumis"-he dit
Hem fet l'amor,
ella fuma,
jo ja torno a fumar.